• Snelle levering

Frequently Asked Questions

Wat is de levertijd van een artikel?
Bij elk product vind je de levertijd direct onder de ‘winkelwagen’-button. Wanneer een product niet op voorraad is, staat hier de verwachte leverweek.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Is het product op voorraad, dan zullen we de bestelling zo snel mogelijk versturen. Kleine producten worden bezorgd met DHL. Hierbij ontvang je een Track & Trace-code. Met deze Track & Trace-code kun je online bekijken binnen welk tijdvak jouw bestelling wordt bezorgd.
Grote bestellingen bezorgen wij met een gespecialiseerde meubel-transporteur. Deze belt de avond van tevoren om jou het levervak door te geven. Eventuele voorkeuren kun je op dat moment direct met de transporteur bespreken.

Is een product niet op voorraad, dan bellen wij jou zodra het product binnenkomt. Samen plannen we dan de bezorging, op een moment wanneer het jou uitkomt.

Voor meer informatie, zie verzending en bezorging.

Kan ik mijn bestelling later laten leveren?
Ja, dat kan. Na het plaatsen van jouw bestelling kun je dit via de mail aangeven. 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij Yels.nl kun je betalen met alle gangbare betaalmethoden. Wij hebben de volgende opties:
– iDEAL (meest gekozen)
– Betalen bij aflevering (onder rembours, contant of met pin bij de chauffeur)
– PayPal (betalen met je PayPal-rekening)
– Creditcard
– Overboeking (het bedrag overmaken via Internetbankieren) 
– Achteraf betalen met Afterpay (tot 750 euro, betalen binnen 14 dagen na ontvangst) 

Voor meer informatie, zie betaalmogelijkheden .

Ik wil mijn bestelling retourneren. Wat nu?
Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. De voorwaarden en retourinstructies lees je op de volgende pagina: Retourinstructies.

Er is een artikel beschadigd of defect geleverd. Wat nu?
Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt en verzonden. Helaas gebeurt het soms dat een product met beschadigd wordt geleverd. Voor een onwijs snelle afhandeling kun je hiervoor het beste een mail sturen met jouw ordernummer, een beschrijving en enkele foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Na ontvangst nemen wij altijd binnen 24 uur contact met je op om samen een passende oplossing te vinden.

Ik heb een artikel ergens anders goedkoper gezien. Wat nu?
Wij houden continu de prijzen van al onze concurrenten in de gaten. Op die manier kunnen wij jou altijd de beste prijs bieden. Heb je een product toch ergens goedkoper gezien, mail dan de link naar de aanbieding van de concurrent en jouw contactgegevens naar [email protected]

Kan ik het artikel ergens bekijken?
Ja, in onze 1.500 m2 grote woonwinkel vind je een selectie uit ons online assortiment. Om er zeker van te zijn dat het product dat jij wil bekijken aanwezig is in onze showroom kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Door de huidige COVID-19 situatie, is onze showroom alleen geopend op afspraak. Neem contact op met onze klantenservice om een afspraak te maken.

Hoe lang is de garantie?
Wij bieden jou standaard 2 jaar volledige productgarantie op elke aankoop.

Kan ik zakelijk bestellen als bedrijf, organisatie of overheidsinstelling?
Dat kan zeker. Eigenlijk hoef je hiervoor enkel jouw bedrijfsnaam in te vullen tijdens het afrekenen. Wil je projectmatig inkopen bij Yels.nl of een groot aantal producten bestellen, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Wij helpen je via deze weg graag verder.

Kan ik gebruik maken van een kortingscode?
Wanneer er een kortingscode actief is, staat dit vermeld op onze sociale media pagina's. Houd deze dus goed in de gaten voor acties en kortingen! 

Algemene voorwaarden Privacy policy