Soms zijn er dingen waar je zelf niet uitkomt. Gelukkig hebben wij daarvoor onze veelgestelde vragen, het overzicht met vragen die anderen ook hadden. Kun jij jouw vraag niet vinden of heb je nog geen duidelijk antwoord op jouw vraag? Bel, app of chat dan gerust met ons, hier lees je hoe!

Hoe kan ik contact opnemen?

Wij zijn bereikbaar van dinsdag t/m zaterdag op telefoonnummer 085-2103410. Bovendien kunt u altijd een e-mail sturen naar [email protected] Wij streven ernaar deze altijd binnen 24 uur te beantwoorden, ook in het weekend. Op de meeste momenten kunt u tot slot met ons chatten. Op deze momenten ziet u rechts onderin uw scherm een cirkel, waar u op kunt klikken. Vervolgens klapt de chatbox uit en kunt u direct met iemand van ons team overleggen.

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m zaterdag, van 10.00 uur 's ochtends tot 17.00 uur 's avonds. Buiten deze tijden kunt u ons een e-mail sturen. Controleer rechtsonderin even of de livechat online is, dit is namelijk regelmatig het geval buiten onze reguliere openingstijden. Zo voorzien wij u van maximale service!

Wat zijn de bezorgkosten in Nederland?

In Nederland zijn de bezorgkosten gratis. Helaas moeten wij een kleine toeslag rekenen voor de Waddeneilanden. Hier geldt een vaste toeslag van €49,00 per bestelling.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bij yels.nl geldt: vandaag besteld, morgen in huis.Op alle werkdagen wordt uw bestelling de volgende dag bezorgd. Bestellingen op zaterdag worden op dinsdag geleverd, net als bestellingen die u op zondag plaatst. Wilt u toch een andere leverdag, ook dat kan. Hiervoor hoeft u dit enkel aan te geven tijdens het bestelproces. Wel zo handig natuurlijk! Kunnen we niet morgen leveren, dan moeten wij op de blaren zitten. Dit betekent dat u een dinercheque ter waarde van €40 ontvangt bij uw bestelling. Hiermee kunt u lekker uit eten op onze kosten, zoals het hoort. Achter de schermen werken wij hard door om de producten zo snel mogelijk te leveren, waarbij wij u continue op de hoogte houden. Zijn de producten weer binnen, dan komen ze razendsnel uw kant op, waarna het genieten kan beginnen!

Kan ik ook achteraf betalen?

AfterPay voert voor Yels.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij Yels.nl achteraf betalen tot een bedrag van €750 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van €1.000. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Hebben jullie veel producten op voorraad?

Alle producten die u in onze webwinkel vindt hebben wij op voorraad. Door het groot inkopen van deze stoelen kunnen wij razendsnel (grote partijen) leveren. Voor grote aantallen kunt u contact met ons opnemen. Hebben we iets toch (even) niet op voorraad, dan ontvangt u van ons een dinercheque ter waarde van €40 cadeau bij uw bestelling. Zo kunt u lekker uit eten, terwijl wij ervoor zorgen dat uw nieuwe stoelen razendsnel uw kant op komen.

Hoe zit het met de garantie?

Standaard ontvangt u van ons 1 jaar garantie op uw aankopen. Hierbij gelden altijd de wettelijk vastgestelde richtlijnen met rechten van de consument. Het is belangrijk dat u uw factuur met bestelnummer goed bewaart. Enkel zo kunnen wij u snel en accuraat helpen met het vinden van een passende oplossing. Voor een garantiekwestie kunt u ons het beste een e-mail sturen met bijgevoegd één of meerdere foto's en uw naam en bestelnummer.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, dat kan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Hiervoor kunt u kijken op de pagina retourneren. Zodra wij de producten in de originele verpakking en staat hebben ontvangen krijgt u binnen 14 dagen het bedrag teruggestort op uw rekening.

Welke producten hebben jullie in de showroom?

Wij hebben veel stoelen in onze showroom in Gendt. Om ervoor te zorgen dat de stoel die u wilt zien er ook daadwerkelijk is, is het slim om vooraf even telefonisch contact met ons op te nemen. Bel hiervoor even met 085-2103401, dan weet u het meteen!

Kan ik bestellingen ook afhalen?

Ja, het afhalen van bestellingen is mogelijk. Hiervoor dient u telefonisch een afspraak te maken tussen maandag en zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur uw bestelling afhalen. Alvorens u ons belt voor een afspraak dient u de producten eerst te bestellen in de webwinkel. Door continue veranderingen van voorraden kunt u op deze manier uw bestelling veiligstellen. Kiest u ervoor om uw bestelling af te halen, dan ontvangt u standaard 5% korting op uw bestelling.

Of kom langs

yels.nl, yels, winkel, gendt, showroom, woonwinkel

In onze showroom van 1.300 vierkante meter staat de koffie klaar, natuurlijk gecombineerd met een goed advies!

Waar je onze showroom vindt? Die staat in Gendt, om precies te zijn op de Langstraat 277 in Gendt (6681EE). We zien je snel!