Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd van een artikel?
Bij elk product vind je de levertijd direct boven de ‘winkelwagen’-button. De weergegeven levertijd is de eerstvolgende leveroptie. Daarnaast kun je ook altijd een andere dag kiezen, wanneer de levering jou op deze dag niet uitkomt. Zo weet je vooraf precies wanneer wij jouw bestelling komen bezorgen.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Is het product op voorraad, dan kies je tijdens het afrekenen al jouw leverdatum. Kleine producten worden bezorgd met DHL. Hierbij ontvang je de avond van tevoren een Track & Trace-code. Met deze Track & Trace-code kun je online bekijken binnen welk tijdvak jouw bestelling wordt bezorgd. Grote bestellingen bezorgen wij met een lokale transporteur. Deze belt de avond van tevoren om jou het levervak door te geven. Eventuele voorkeuren kun je op dat moment direct met de transporteur bespreken.

Is een product niet op voorraad, dan bellen wij jou zodra het product binnenkomt. Samen plannen we dan de bezorging, op een moment wanneer het jou uitkomt.

Voor meer informatie, zie verzending en bezorging.

Kan ik mijn bestelling later laten leveren?
Ja, dat kan. Je kunt tijdens het afrekenen zelf aangeven wanneer jij jouw bestelling wilt ontvangen. Valt deze datum niet binnen de twee volgende weken, voeg jouw wens dan als opmerking toe aan de bestelling. Wij zullen er dan voor zorgen dat wij jouw bestelling reserveren tot het moment dat je de bestelling wilt ontvangen.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Bij Yels.nl kun je betalen met alle gangbare betaalmethoden. Wij hebben de volgende opties:
– Betalen bij aflevering (onder rembours, contant bij de chauffeur)
– Achteraf betalen met Afterpay (tot 750 euro, betalen binnen 14 dagen na ontvangst)
– iDEAL
– PayPal (betalen met je PayPal-rekening)
– Creditcard
– Overboeking (het bedrag overmaken via Internetbankieren)

Voor meer informatie, zie betaalmogelijkheden .

Ik wil mijn bestelling retourneren. Wat nu?
Je kunt je bestelling binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. De voorwaarden en retourinstructie lees je via de volgende pagina: Retourinstructies.

Er is een artikel beschadigd of defect geleverd. Wat nu?
Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt en verzonden. Helaas gebeurt het soms dat een product met beschadigd wordt geleverd. Voor een onwijs snelle afhandeling kun je hiervoor het beste een mail sturen met jouw ordernummer, een beschrijving en enkele foto’s waarop de beschadiging duidelijk te zien is. Na ontvangst nemen wij altijd binnen 24 uur contact met je op om samen een passende oplossing te vinden.

Ik heb een artikel ergens anders goedkoper gezien. Wat nu?
Wij houden continu de prijzen van al onze concurrenten in de gaten. Op die manier kunnen wij jou altijd de beste prijs bieden. Heb je een product toch ergens goedkoper gezien, mail dan de link naar de aanbieding van de concurrent en jouw contactgegevens naar info@yels.nl. Wij bieden je het product dan altijd voor dezelfde prijs.

Kan ik het artikel ergens bekijken?
Ja, in onze 1.500 m2 grote woonwinkel vind je een selectie uit ons online assortiment. Om er zeker van te zijn dat het product dat jij wil bekijken aanwezig is in onze showroom kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, dat kan. In principe kun je elke bestelling, besteld voor 15.00 uur de volgende dag al ophalen in ons magazijn in Gendt. Voor de zekerheid bellen wij je de ochtend zelf altijd nog even om er zeker van te zijn dat de bestelling voor jou klaar staat.

Hoe lang is de garantie?
Wij bieden jou standaard 2 jaar volledige productgarantie op elke aankoop.

Kan ik zakelijk bestellen als bedrijf, organisatie of overheidsinstelling?
Dat kan zeker. Eigenlijk hoef je hiervoor enkel jouw bedrijfsnaam in te vullen tijdens het afrekenen. Wil je projectmatig inkopen bij Yels.nl of een groot aantal producten bestellen, dan kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Wij helpen je via deze weg graag verder.

Kan ik gebruik maken van een kortingscode?
Wij werken niet met kortingscodes of speciale acties. Bij grote bestellingen kun je via de klantenservice een offerte aanvragen. Wij kijken dan samen met jou of het mogelijk is hiervoor een nog scherpere prijs aan te bieden.