Soms zijn er dingen waar je zelf niet uitkomt. Gelukkig hebben wij daarvoor onze veelgestelde vragen, het overzicht met vragen die anderen ook hadden. Kun jij jouw vraag niet vinden of heb je nog geen duidelijk antwoord op jouw vraag? Bel, app of chat dan gerust met ons, hier lees je hoe!

Hoe kan ik contact opnemen?

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag op telefoonnummer 085-2103410. Bovendien kun je altijd een e-mail sturen naar [email protected] Wij streven ernaar deze altijd binnen 24 uur te beantwoorden, ook in het weekend. Op de meeste momenten kun je met ons chatten. Op deze momenten zie je rechts onderin jouw scherm een cirkel, waar je op kunt klikken. Vervolgens klapt de chatbox uit en kun je direct met iemand van ons team overleggen.

Wanneer zijn jullie bereikbaar?

Wij zijn bereikbaar op maandag t/m zaterdag, doordeweeks van 09.00 uur 's ochtends tot 17.00 uur 's avonds en in het weekend van 10.00 uur 's ochtends tot 17.00 uur 's avonds. Buiten deze tijden kun je ons een e-mail sturen. Controleer rechts onderin even of de livechat online is, dit is namelijk regelmatig het geval buiten onze reguliere openingstijden. Zo voorzien wij jou van maximale service!

Wat zijn de bezorgkosten in Nederland?

In Nederland zijn de bezorgkosten gratis. Helaas moeten wij een kleine toeslag rekenen voor de Waddeneilanden. Hier geldt een vaste toeslag van €49,00 per bestelling.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bij Yels.nl geldt: vandaag besteld, morgen in huis. Op alle werkdagen wordt, wanneer op voorraad, jouw bestelling de volgende dag bezorgd. Bestellingen op zaterdag worden op dinsdag geleverd, net als bestellingen die je op zondag plaatst. Wil je toch een andere leverdag, ook dat kan. Hiervoor hoef je dit enkel aan te geven tijdens het bestelproces. Wel zo handig natuurlijk!

Kunnen we niet morgen leveren, dan moeten wij op de blaren zitten. Dit betekent dat wij achter de schermen hard werken om de producten zo snel mogelijk te leveren, waarbij wij je continue op de hoogte houden. Zijn de producten weer binnen, dan komen ze razendsnel jouw kant op, waarna het genieten kan beginnen. Let op: voor sommige categorieën geldt een langere levertijd, dit kun je altijd terugvinden op de productpagina.

Kan ik ook achteraf betalen?

AfterPay voert voor Yels.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij Yels.nl achteraf betalen tot een bedrag van €750 als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van €1.000. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.

Hebben jullie veel producten op voorraad?

Alle producten die je in onze webwinkel vindt hebben wij op voorraad. Door het groot inkopen van deze stoelen kunnen wij razendsnel (grote partijen) leveren. Voor grote aantallen kun je contact met ons opnemen. Hebben we iets toch (even) niet op voorraad, dan gaan wij ervoor zorgen dat jouw nieuwe stoelen razendsnel jouw kant op komen.

Hoe zit het met de garantie?

Standaard ontvang je van ons 1 jaar garantie op jouw aankopen. Hierbij gelden altijd de wettelijk vastgestelde richtlijnen met rechten van de consument. Het is belangrijk dat je jouw factuur met bestelnummer goed bewaart. Enkel zo kunnen wij je snel en accuraat helpen met het vinden van een passende oplossing. Voor een garantiekwestie kun je ons het beste een e-mail sturen met bijgevoegd één of meerdere foto's en jouw naam en bestelnummer.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, dat kan gratis binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling. Hiervoor kun je kijken op de pagina retourneren. Zodra wij de producten in de originele verpakking en staat hebben ontvangen krijg je binnen 14 dagen het bedrag teruggestort op je rekening.

Welke producten hebben jullie in de showroom?

Wij hebben veel stoelen in onze showroom in Gendt. Om ervoor te zorgen dat de stoel die je wilt zien er ook daadwerkelijk is, is het slim om vooraf even telefonisch contact met ons op te nemen. Bel hiervoor even met 085-2103401, dan weet je het meteen!

Kan ik bestellingen ook afhalen?

Ja, het afhalen van bestellingen is mogelijk. Hiervoor dien je telefonisch een afspraak te maken tussen maandag en vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 tot 17.00 uur jouw bestelling afhalen. Alvorens je ons belt voor een afspraak dien je de producten eerst te bestellen in de webwinkel. Door continue veranderingen van voorraden kun je op deze manier jouw bestelling veiligstellen.

Of kom langs

In onze showroom van 1.500 vierkante meter staat de koffie klaar, natuurlijk gecombineerd met een goed advies!

Waar je onze showroom vindt? Die staat in Gendt, om precies te zijn op de Langstraat 277 in Gendt (6691EE). We zien je snel!